POLITICA DE LIVRARE

Durată de procesare a comenzii

În funcție de gradul de personalizare a comenzii (Bunuri și/sau Servicii), durata de procesare a comenzii poate varia între 2 zile și 1-2 luni de la data confirmării comenzii și, după caz, încasării avansului. Aceste informații se regăsesc și în descrierea fiecărui produs sau serviciu, pe site.

Durata standard de procesare a comenzii este de 48h pentru bunurile nepersonalizate (tablourile shadow box).

Durata standard de procesare a comenzii pentru proiecții pe tort sau animații video este de:
– maximum 10 zile lucratoare pentru personalizarea parțială
– maximum 30 de zile lucrătoare pentru personalizarea totală

Metode de plată

Plata poate fi facută ramburs, în momentul livrării coletului sau prin transfer bancar, cu ordin de plată.

Livrarea prin curier rapid durează de obicei 1-3 zile lucrătoare, pe teritoriul României.
Firma de curierat (Urgent Cargus sau DPD) poate înregistra în mod excepțional întârzieri motivate de organizarea ei internă, de care Vânzătorul nu este responsabil.

În perioadele aglomerate (sărbători, promoții, black-friday etc.), atât termenul de producție, cât și termenul de livrare prin firma de curierat se pot prelungi și veți fi notificat în prealabil.

ROOM FOR MAGIC SRL percepe urmatoarele tarife de livrare:

  • Taxa de Transport prin Curier Rapid pe teritoriul României este GRATUITĂ pentru comenzile cu suma de peste si 300 ron.
  • Pentru comenzile sub 300 ron, taxa de livrare este fixă, 20 lei și include TVA.În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți în căsuța de Observații aceste lucruri, înainte de depunerea comenzii.
    În ziua expedierii Comenzii, veți primi o înștiințare prin email. Aceasta va fi trimisă de către Unicorner și va conține numărul de AWB al coletului.

    Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, în timpul transportului revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației locale în vigoare.
    Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei noastre și vom fi înștiințați în timp util.

Produsele nu se pot livra prin Poșta Română.

Bunuri și servicii personalizate

În cazul proiecțiilor pe tort sau serviciilor care necesită prezență fizică (cele personalizate), este necesar să faceți rezervarea și să plătiți avansul de 50% cu minim 2 luni înainte de data evenimentului.
După ce conținutul video va fi pregătit pentru reprezentație, veți achita tranșa a doua de 50%, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare înainte de data evenimentului.
La prețul afișat pe site se mai adaugă costurile logistice (transport, cazare), calculabile în funcție de locație.

Contravaloarea avansului (prima tranșă) nu va fi restituită.

În cazul anulării evenimentului, vom agrea de comun acord cum vom proceda cu cea de-a doua tranșă, în funcție de tipul proodusului și de gradul de reconversie al acestuia, dar și de stadiul de lucru în care se află personalizarea, în momentul notificării din partea Cumpărătorului. Notificarea va fi însoțită de un justificativ și va fi trimisă la comenzi@unicorner.ro.

Serviciile și produsele digitale se vor descărca de pe un link, pus la dispoziție de Vânzător după achitarea integrală a comenzii de către Cumpărător.

POLITICA DE RETUR

Cumpărătorul poate solicita returnarea unui produs nepersonalizat, în termen de 14 zile din momentul recepționării bunurilor achizitionate, fără specificarea vreunui motiv.
Iar contravaloarea produsului va fi rambursată de către Vânzător în termen de 10 zile lucrătoare de la data recepționării coletului.

Returul va fi acceptat doar dacă produsul se găsește în aceeași stare în care a fost livrat, fără urme de uzură sau rupturi și este complet, cu toate componentele sau accesoriile inițiale.
În cazul în care solicitați returnarea unui produs (în termenul legal), se vor returna și eventualele cadouri primite (promoții etc).

Orice problemă trebuie semnalată în maximum 48 de ore de la primirea produselor. Vă asigurăm de tot suportul nostru și de toată bunăvoința pentru a fi complet mulțumit de achiziția făcută!
Produsele nu se pot returna prin Poșta Română.

În ceea ce privește produsele personalizate, nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ”Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.”

Produsele care sunt realizate corect, conform specificațiilor clientului (transmise în Comandă și confirmate ulterior împreună cu un reprezentant al Vânzătorului) nu pot fi returnate.

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].

Dacă produsul livrat de către Vânzător prezintă defecte, care pot fi imputate acestuia, prețul transportului prin curier va fi suportat de acesta.
În caz contrar, costul transportului retur va fi suportat de către Cumpărător.

Restituirea sumelor plătite

Suma va fi restituită prin virament bancar.

Vă rugăm să ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
În cazul îndeplinirii condițiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, inclusiv taxa de transport achitată, dacă este cazul.
În cazul în care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectuează pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fără costul transportului.

Meniu Principal