Informații generale
Prezentul document, prin conținutul său, pune la dispozitia utilizatorilor Regulamentul privind termenii și condițiile de utilizare a site-ului Unicorner (unicorner.ro).
Site-ul Unicorner (unicorner.ro) este operat de societatea ROOM FOR MAGIC SRL, cu sediul în BUCUREȘTI, Drumul Binelui 255, vila 2, ap. 1, sector 4, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J40/3116/02.03.2020, CUI: 42346833. Date de contact: contact@unicorner.ro, 0727350389.
Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor din acest document, cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta și reprezintă înțelegerea dintre părți.
Administratorul site-ului Unicorner (unicorner.ro) isi rezerva dreptul de a modifica în orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare “Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment, de pe această pagină.
Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:
- OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor
- OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii
- Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementarilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor
- Legea 365/2002 privind comerțul electronic
DREPTURI DE AUTOR ȘI INDUSTRIALE
Întregul conținut al site-ului www.unicorner.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date – este proprietatea SC ROOM FOR MAGIC SRL si a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuală și industrială.
Folosirea fără acordul SC ROOM FOR MAGIC SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare. Se permite folosirea Site-ului numai în limitele mentionate în prezentul document.
În cazul în care constatați încălcarea drepturilor de autor, vă rugăm să ne semnalați la adresa contact@unicorner.ro.
Domeniul www.unicorner.ro este deținut de către VFX Creative Studio, partenerul ROOM FOR MAGIC SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, în formă directă sau ascunsă, fără permisiunea prealabilă scrisă este interzisă și se pedepsește conform legii.
Bunurile și serviciile prezentate pe Site sunt produse si comercializate de ROOM FOR MAGIC SRL.
TERMENI ȘI DEFINIȚII
- Cumpărător – persoană fizică sau juridică ce emite o comandă pe site-ul unicorner.ro
- Vânzător – societatea ROOM FOR MAGIC SRL, cu sediul în BUCUREȘTI, Drumul Binelui 255, vila 2, ap. 1, sector 4, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J40/3116/02.03.2020, CUI: 42346833
- Site – domeniul unicorner.ro si subdomeniile acestuia;
- Bunuri nepersonalizate – orice produs, în variantă fizică, de pe raft, care nu necesită personalizare, inclusiv documentele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
- Bunuri sau Servicii personalizate– orice produs sau serviciu personalizat, digital sau fizic (asistență tehnică, reprezentație la eveniment, creare de la zero a unui produs sau personalizare parțială a unuia deja existent etc.), inclusiv documentele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
- Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzatorul este de acord să livreze Bunurile și Cumpărătorul este de acord să primeasca aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
- Contract – reprezintă o comandă confirmată de către Vânzător.
- Rezervare – În cazul Bunurilor sau Serviciilor personalizate, reprezintă termenul de 7 zile valabil de la lansarea Comenzii și până la plata avansului.
DESPRE CONTRACT
Lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.unicorner.ro, de către Cumpărător, presupune o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia.
În cazul Bunurilor nepersonalizate, Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vânzător. Termenii si conditiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat.
Documentul și informațiile puse la dispozitie de catre Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind factura si – doar pentru bunurile fizice achiziționate – certificatul de garanție, emise de catre Vânzător.
În cazul Bunuri sau Servicii personalizate, cum ar fi animații video și proiecții pe tort, care necesită personalizare totală sau prezență fizică la un eveniment, poate fi necesar un tip separat de Contract, care va fi trimis pe email, la rezervarea serviciilor. În acest caz, Comanda lansată de Cumpărător și confirmată de Vânzător, va avea rol de Rezervare, cu valabilitate de 7 zile. Iar Contractul va intra în vigoare, odată cu semnarea acestuia și cu plata avansului de 50%, care nu va mai fi returnat.
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul în vederea efectuarii unei Comenzi îi este permis oricărui Cumpărător. Cu toate acestea, ne rezervăm dreptul de a selecta clienții.
Pentru motive justificate, www.unicorner.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activitatii Cumpărătorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel site-ul unicorner.ro.
În oricare dintre aceste cazuri, Cumpărătorul poate cere lămuriri la adresa de mail contact@unicorner.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
Disponibilitate și stocuri
Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:
- “în stoc”– avem mai mult de 2 bucăți în stoc
- “stoc limitat”– avem mai puțin de 3 bucati în stoc
- “precomandă”– Bunul nu este disponibil în stoc. Dar, daca înregistrezi o comandă pentru un Bun sau Serviciu care are in dreptul lui “precomandă”, un reprezentant al nostru va verifica termenul de producție și te va contacta ca să îți comunice disponibilitatea.
- “stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil în stoc și durează probabil în jur de 3-5 zile să se realimenteze.
Durată de procesare a comenzii
În funcție de gradul de personalizare a comenzii (Bunuri și/sau Servicii), durata de procesare a comenzii poate varia între 2 zile și 1-2 luni de la data confirmării comenzii și, după caz, încasării avansului. Aceste informații se regăsesc și în descrierea fiecărui produs sau serviciu, pe site.
Durata standard de procesare a comenzii este de 48h pentru bunurile nepersonalizate (tablourile 3D shadow box).
Durata standard de procesare a comenzii pentru proiecții pe tort sau animații video este de:
– maximum 10 zile lucratoare pentru personalizarea parțială
– maximum 30 de zile lucrătoare pentru personalizarea totală
PROTECȚIA DATELOR
În conformitate cu Legea nr.677/2001, privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, vă informăm că societatea noastră înregistrează date cu caracter personal doar pentru modurile/scopurile prevăzute de lege, conform notificării cu numărul 10834 A.N.S.P.D.C.P. din data 25/02/2009.
Prin comenzile pe care le realizați, vă dați acordul expres și neechivoc ca datele dumneavoastră de contact să fie prelucrate de către ROOM FOR MAGIC SRL.
Unicorner garantează respectarea drepturilor conferite de Legea nr.677/2001. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise ce va fi trimisă prin email la contact@unicorner.ro.
Această exonerare de răspundere se aplică oricăror daune sau prejudicii cauzate de orice lipsă a performanței, eroare, omisiune, întrerupere, eliminare, defect, întârziere în operare sau transmisie, virus de calculator, defecțiune a liniei de comunicare, furt sau distrugere sau acces neautorizat la, modificarea, sau utilizarea înregistrării, fie pentru încălcarea contractului, comportament dăunător, neglijență, sau în baza oricărei cauze de acțiune.
În plus, dacă sunteți rezident european, rețineți că vă procesăm informațiile pentru a putea îndeplini contractele pe care le-am putea avea cu dvs. (de exemplu, dacă faceți o comandă prin intermediul site-ului) sau pentru a vă urmări interesele legitime de afaceri enumerate mai sus.
Împărtășim informațiile personale considerate necesare cu terțe părți pentru a ne ajuta să procesam si sa livram comenzile dvs, așa cum este descris mai sus.
Lista procesatorilor de date cu caracter personal considerați necesari de operatorul magazinului online www.unicorner.ro pentru livrarea comenzilor primite de la dvs. Online:
De exemplu, utilizăm Furnizorul de plaforma de ecommerce WordPress pentru a ne furniza magazinul online – puteți citi mai multe despre modul în care WordPress utilizează informațiile dvs. personale pe www.wordpress.com.
De asemenea, folosim Google Analytics pentru a ne ajuta să înțelegem cum clienții noștri utilizează Site-ul – puteți citi mai multe despre modul în care Google utilizează informațiile dvs. personale aici: https://www.google.com/intl/ro/policies/privacy/. De asemenea, puteți renunța la Google Analytics aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Putem să împărtășim informațiile dvs. personale pentru a respecta legile și reglementările aplicabile, pentru a răspunde la o citație, mandat de căutare sau altă solicitare legală pentru informațiile pe care le primim sau pentru a ne proteja în alt mod drepturile.
Mai multe detalii puteți citi în Politica de cookies și de confidențialitate.
POLITICA DE PREȚ
Toate tarifele aferente Bunurilor și Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si nu se aplică TVA.
Tarifele pentru transport sunt afișate incluzând TVA.
Serviciile și Bunurile personalizate sunt încadrate la categoria Premium, în special cele personalizate total.
Prețurile Bunurilor și Serviciilor pot fi schimbate oricând. Verificați prețul final de vânzare înainte de a achizitiona un produs.
Vânzătorul va emite factură fiscală pentru fiecare Comandă/ Contract. Din respect pentru natură, dar și pentru intimitatea Cumpărătorului, o va trimite doar în variantă electronică, nu și în colet.
Metode de plată
Plata poate fi facută ramburs, în momentul livrării coletului sau prin transfer bancar, cu ordin de plată.
POLITICA DE LIVRARE
Livrarea prin curier rapid durează de obicei 1-2 zile lucrătoare. Firma de curierat poate înregistra în mod excepțional întârzieri motivate de organizarea ei internă, de care Vânzătorul nu este responsabil.
În perioadele aglomerate (sărbători, promoții, black-friday etc.), atât termenul de producție, cât și termenul de livrare prin firma de curierat se pot prelungi și veți fi notificat în prealabil.
ROOM FOR MAGIC SRL percepe urmatoarele tarife de livrare:
- Taxa de Transport prin Curier Rapid pe teritoriul României este GRATUITĂ pentru comenzile cu suma de peste si 250 ron.
- Pentru comenzile sub 250 ron, prețul livrării este fix, 20 lei.
- Punem la dispoziție și livrarea prin lockere Easybox, prin Sameday, momentan acest serviciu având același cost, 20 lei.
În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți în căsuța de Observații aceste lucruri, înainte de depunerea comenzii.
În ziua expedierii Comenzii, veți primi o înștiințare prin email. Acesta va fi trimis de către Unicorner și va conține numărul de AWB al coletului.
Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, în timpul transportului revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației locale în vigoare.
Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei noastre și vom fi înștiințați în timp util.
În cazul proiecțiilor pe tort sau serviciilor care necesită prezență fizică (cele personalizate), este necesar să faceți rezervarea și să plătiți avansul de 50% cu minim 2 luni înainte de data evenimentului.
După ce conținutul video va fi pregătit pentru reprezentație, veți achita tranșa a doua de 50%, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare înainte de data evenimentului.
La prețul afișat pe site se mai adaugă costurile logistice (transport, cazare), calculabile în funcție de locație.
Contravaloarea avansului (prima tranșă) nu va fi restituită.
În cazul anulării evenimentului, vom agrea de comun acord cum vom proceda cu cea de-a doua tranșă, în funcție de tipul proodusului și de gradul de reconversie al acestuia, dar și de stadiul de lucru în care se află personalizarea, în momentul notificării din partea Cumpărătorului. Notificarea va fi însoțită de un justificativ și va fi trimisă la comenzi@unicorner.ro.
Serviciile și produsele digitale se vor descărca de pe un link, pus la dispoziție de Vânzător după achitarea integral a comenzii de către Cumpărător.
POLITICA DE RETUR
Cumpărătorul poate solicita returnarea unui produs nepersonalizat, în termen de 14 zile din momentul recepționării bunurilor achizitionate, fără specificarea vreunui motiv.
Iar contravaloarea produsului va fi rambursată de către Vânzător în termen de 10 zile de la data recepționării coletului.
Returul va fi acceptat doar dacă produsul se găsește în aceeași stare în care a fost livrat, fără urme de uzură sau rupturi și este complet, cu toate componentele sau accesoriile inițiale.
În cazul în care solicitați returnarea unui produs (în termenul legal), se vor returna și eventualele cadouri primite (promoții etc).
Orice problemă trebuie semnalată în maximum 48 de ore de la primirea produselor. Vă asigurăm de tot suportul nostru și de toată bunăvoința pentru a fi complet mulțumit de achiziția făcută!
Produsele nu se pot returna prin Poșta Română.
În cee ace privește produsele personalizate, nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ”Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.”
Produsele care sunt realizate corect, conform specificațiilor clientului (transmise în Comandă și confirmate ulterior împreună cu un reprezentant al Vânzătorului) nu pot fi returnate.
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”
Dacă produsul livrat de către Vânzător prezintă defecte, care pot fi imputate acestuia, prețul transportului prin curier va fi suportat de acesta.
În caz contrar, costul transportului retur va fi suportat de către Cumpărător.
Restituirea sumelor plătite
Suma va fi restituită prin virament bancar.
Va rugam sa ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele intreg al titularului cardului.
In cazul indeplinirii conditiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, inclusiv taxa de transport achitata.
In cazul in care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectueaza pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fara costul transportului.
LEGEA APLICABILĂ - JURISDICȚIE
Prezentul document este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Solutionare litigii online (SOL)
Comisia Europeană a creat o platformă on line pentru soluționarea extrajudiciarã a litigiilor. Această platformă poate fi accesata prin intermediul următorului link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Date de contact
Dacă aveţi întrebări cu privire la magazinul nostru online vă rugăm sa ne contactati la adresa de mail contact@unicorner.ro sau prin intermediul formularului dedicat de contact.